Wczoraj podczas konferencji firmy Microsoft oficjalnie zapowiedziano grę Elden Ring, czyli nowy projekt studia From Software, przy którym pomaga pisarz George R.R. Martin. Pokazano jednak tylko mało mówiący zwiastun. Dlatego z zainteresowaniem powitaliśmy opublikowany kilka godzin później wywiad z twórcami, w którym znalazło się trochę konkretów.
Główny projektant, Hidetaka Miyazaki, zdradził, że prace nad tytułem ruszyły zaraz po zakończeniu produkcji DLC do
Dark Souls III. W przeciwieństwie do nastawionego na akcję
Sekiro: Shadows Die Twice,
Elden Ring ma położyć znacznie silniejszy nacisk na elementy RPG. Twórca uspokoił jednak, że nie zabraknie mocno zręcznościowego systemu walki, z którego słynie
From Software.
Możemy również spodziewać się bardzo wysokiego poziomu trudności, dzięki któremu gracze będą mogli czerpać satysfakcję z pokonywania prawdziwych wyzwań. Miyazaki podkreśla jednocześnie, że
Elden Ring zaoferuje bogactwo typów uzbrojenia, technik magicznych i taktyk, dzięki czemu gracze będą mieli większą swobodę przy wyborze metod eliminacji wrogów niż we wcześniejszych grach zespołu.
Rozpoczynając zabawę w
Elden Ring będziemy mogli wykreować własnego bohatera. Gra zaoferuje świat o otwartej strukturze. W eksplorowanej krainie nie zabraknie potężnych, wielopiętrowych zamków ze skomplikowaną architekturą wnętrz. Możemy się także spodziewać wielu różnorodnych bossów.
Gra
Elden Ring zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Na razie nie podano planowanej daty premiery.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2019-06-10 11:56:17
|
|